Ostim Tercüme Bürosu

Ankara'nın en büyük organize sanayilerinden Ostim ve İvedik Organize Sanayi Bölgesinde yeminli çevirmenlik, yeminli tercümanlık hizmeti veriyoruz. Ostim organize sanayi bölgesinde yüzlerce üretici firma bulunmakla birlikte bu firmaların yurt dışı pazarındaki yeri olması sebebi ile çeviri ihtiyaçları doğmaktadır. Bu sebeple Osb Yeminli Çeviri Bürosu Ankara Ostim'de bulunan tüm firmalara yazılı ve sözlü tüm dillerde çevirmenlik hizmeti sunmaktadır. Sanayinin en eski yeminli çeviri bürosu olmakla birlikte Yenimahalle ilçesine bağlı ostim ve ivedik organizedeki tüm noterlerde yeminli çevirmenlerimiz mevcut olup, tercüme yaptırmak istediğinizde veya sizlere refakat edecek bir çevirmen aradığınızda Ostim'de bulunan çeviri büromuzla iletişim kurabilirsiniz.

Yurt dışından gelen yabancı misafirlerinizin ağırlanması, hangi ülkeden geliyorsa o ülkenin dilinde çevirmen tedarikimiz söz konusudur. Osb yeminli çeviri bürosu Ostim Organiza Sanayi ve İvogsan İvedik Organize Sanayide yüzlerce müşterisine tercümanlık hizmeti vermiş profesyonel çeviri bürosudur. Sanayideki tüm sektörlerde çeviri yapabilen, konusuna hakim, siz söylemeden çeviri ile ilgili olan ihtiyaçlarınızın tespitini yapabilen uzmanlaşmış çeviri bürosuyuz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara Tercüme Bürosu